onsdag 17 mars 2010

KUNDKORTEN


Kundkorten går trögt, tycker det blir lite samma svar överallt.
- Nä, jag har redan Länsförsäkringar"
Men idag lyckades jag på tre platser, så visst, övning ger färdighet. Och jag håller tummarna för att det blir ett bra resultat i slutänden, för grannen lär med all säkerhet få höra talas om det hela. Och går det bra så ringer säkert han/hon också. Summasummarum, nöjt försäkringsbolag, nöjd kund... kan det bli bättre. Ja om vår-jä**** kunde komma någon gång.


Vem vill svänga in här? Undrar just om vägen slutar vid ett stup eller om man åker rakt in i kaoset. Ragnarök är inte att leka med och det ligger utefter 225:an, men ryktet säger att det även finns vid Lindesberg och Växjö. Se upp!


Tro det eller inte, men jag hamnade i Haninge ikväll, Andreas hemmaplan. Jag spar femton mils resväg och 3-4 timmars arbetstid på att stanna här över natten, så vad gör man inte för jobbet. Skit-sunkig förort (haha) och jag kan ge mig f** på att extraljusen är bortplockade imorgon, tacka vet jag norrort ;) Nä nu ska jag knalla ner till kines-restaurangen och få något i magen, för där är det helt sop-tomt efter 15 mil på skogsvägar. Bon apetit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar