fredag 26 mars 2010

SÅ SEN HEM


Sorry, men det här inlägget blir lite mer av privat karraktär ;) Det är ju liksom risken med en "privat blogg", och eftersom jag inte var ute "på fältet" idag utan häckade på kontoret så blev det inga dagsfärska bilder heller. Så ni får hålla till godo med en rapport från fredagskvällen ur mina ögon sett..... vi i blått ;)

Jag klev nämligen precis ur skorna i hallen och klockan visar 23.10, genomfrusen, skit-trött men ändå väldigt nöjd. Vi hade nämligen träningsmatch mot Täby IS och vi vann till slut med uddamålet 4-3. En trög försäsong börjar så sakteliga ge resultat och Ludde (min grabb) har äntligen spelat 75 minuter efter att ha gått ryggskadad i snart tre månader. Det känns bra och något säger mig att det kan komma att bli en riktigt rolig säsong med många bra matcher.

Och nu på söndag ska vi matcha mot Huddinge och eftersom alla Stockholmslag tror att vi är "lantbrukare" så tror säkert dom också att dom redan har vunnit. Men som alla föråkare redan vet så finns det inga värre kämpar än just "dom", kämpar och sliter, strider i alla väder och ger aldrig upp. David mot Goliat, vem vinner?

Veckans Tumme Upp
1. VÄDRET och PÅSKEN. Nu är det dags! Solen värmer och det är mini-semester.
2. Min TRANSPORTER, så stabil och trogen. Lite små-kär nästan ;)
3. BKV NORRTÄLJE fotboll ;)

Veckans Tumme Ner
1. ALLA NI som inte släcker ner på "Earth Hour" imorgon.
2. Överbetalade HOCKEYSPELARE som provocerar dyrt betalande publik.
3. (ledigt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar