tisdag 30 mars 2010

VÄRSTA KONTORSJOBBET


Idag satt jag och markerade ut kunderna på kartor över Enköping och Tierp, och det var inte bara en om jag säger så. Det kändes som det aldrig tog slut, stora feta högar. Men som tur var så fick jag göra ett "bryt" för lite shopping inför morgondagens påsk-frukost, som jag själv missar så klart (drar ju till Jämtland). Men låt det väl smaka gott folk, och sätt inte äggen i halsen ;) Passar på att säga GLAD PÅSK på er, redan nu. Men det lär väl komma en gång till.


Så här avancerat ser det ut när man är tvungen att jobba manuellt med kartjobben, och det tar timmar att göra. Vore nice med en "upphottad" databas och lite nya fräscha kartprogram för datorerna liksom, men bläckpenna, Eniro och ett kundregister funkar också.

Ett par saker till som jag ju bara måste nämna, är att jag önskar Lasse D lycka till med knä-operationen, men det går säkert bra. Plockade själv bort lite stygn på sjukan idag, så snacka om härdade och slitna föråkare haha... men efter påsken är dom igång igen, lita på det. Och sen kan ni ju alltid kosta på er skicka ett litet GRATTIS till Jane som fyller 25 idag, eller var det 22?
GRATTIS JANE!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar