fredag 1 mars 2013

ABONNENTEN GÅR EJ ATT NÅ



OM NI VILL MIG NÅGOT - SKRIV ETT VYKORT

Lite nya problem är aldrig helt fel, man får ju liksom tänka till lite, bli kreativ och finna lösningar. Ja en föråkares liv helt enkelt. Nu är det så att min "lur" är lite knepig för stunden, den vill inte riktigt vara med i matchen. Så om ni vill nå mig så får ni skicka ett vykort, för jag har inte ens en fast telefon hemma. Ok det kan gå att ringa mig men ha tålamod med signalerna, för jag ser inte var jag ska trycka på displayen, man får chansa på den blå skärmen, eller om det nu är ett fett vitt streck över hela luren. Och det kan ju hända att jag chansar fel och avbryter samtalet, att ringa upp någon fungerar INTE så vänta er inget samtal från mig på ett tag. Bara så ni vet ;)




Får jag ordning på prylarna eller om jag lyckas tjata mig till en ny, det återstår att se. Men hur som helst så vore ju det här skalet lite cool då, kan ju rädda livet på en föråkare i blåsväder liksom.




"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar