tisdag 19 mars 2013

RESPEKT



VISSA STÄLLER UPP, ANDRA GÖR DET INTE - SÅ ÄR DET BARA

Ett litet skönt filmklipp på vänner som verkligen ställer upp, visserligen en reklamfilm men temat är ändå ganska skönt. Och jag kände ju direkt att här fanns det ju aktuella paralleller att dra, men men man ska väl inte grotta i sånt nu. Jag vet i alla fall var jag har mina vänner, och är du tex en sketen föråkare eller annan närmast sörjande så tveka aldrig att ringa mig om du vill ha hjälp, jag ställer alltid upp, det vet du! Ni andra löser det säkert på annat vis.... eller?  Förresten, Carlsberg är ju ganska gott också ;)

ps. Tycker fortfarande att var lite väl nonchalant med ett rek på posten, det kändes ju så jävligt tomt.


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar