tisdag 12 mars 2013

WORLDS BEST GRANDPA


SNART ÄR MAN VÄL BARNVAKT - ELLER INTE

Med tanke på all kommande "fritid" så lär man väl bli barnvakt på heltid framöver, men jag undrar om jag ska visa dom här bilderna först. Farfar kan ha glömt hur man gör liksom.

Vad jag gör idag? Sitter just nu och försöker få upp en mailad jätte-fil på skrotbilar på en dator som skriker av smärta, tippar på två timmars upp-packningstid, om skiten inte har smält innan dess. Känns lite så där faktiskt, motivationen ligger på marknivå i dagsläget. Missförstå mig inte, som föråkare kör jag glatt så det ryker men att sitta och jobba med annat känns väldigt väldigt omotiverat... nu kafferast!









"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar