onsdag 6 mars 2013

ÄR DET SÅ DET KÄNNS


ALLTING HAR SITT SLUT - ETT REK PÅ POSTEN OCH DET ÄR ÖVER

Jaha ja nu är det liksom ett faktum då, ett rekommenderat brev på posten efter elva års trogen tjänst på stiftelsen. Vad fan ska man säga? Jag har aldrig blivit uppsagd i hela mitt liv, så det var en helt ny känsla i hjärtat det? Både ledsen och djupt besviken är man ju så klart, här ryker man vid min ålder på grund av att man saknar utbildning. Tungt!

Skulle lägga upp lite fler filmklipp idag men internetleverantören i Halland verkar ha tagit semester, så jag avvaktar till jag kommer hem. Kan för övrigt rapportera att jag nu lämnar länet för sista gången, tack alla ni i Halmstad, Laholm, Varberg, Hyltebruk, Kungsbacka och Falkenberg. Ni är underbara!
Mission completed!


"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar