fredag 8 mars 2013

VW TRANSPORTER


EN TIMMES KÄRLEK - BARA VI TVÅ

I mitt liv finns det två kvinnor, och idag så pysslar jag om dom lite så där extra med tanke på internationella kvinnodagen. Fast det gör ju alltid annars också så klart. Men den ena gick precis till jobbet och kommer inte hem förrän sent inatt när jag förmodligen sussar sött, så det blir lite svår-firat. Vi får ta det imorgon helt enkelt, jag lagar maten, bäddar upp soffan och serverar ost och vin till Melodifestivalen (offrar mig ett par låtar också för hennes skull ;)

Den andra däremot, hon fick en timmes kärlek i form av en lång löddrig intvålning och sen en skön massage följt av en mysig underredsbehandling med heta strålar .... ja jag pratar alltså om min lilla "pärla" på bilden här uppe nu. Där var hon dock ganska sliten och trött efter flera veckors långpendlande, men nu står hon och gnistrar i vårsolen med ett brett leende i grillen och när jag larmade på så blinkade hon sött med sina klar-orangea ögon åt mig. Hon är så fin!!


Ps. På verkstaden så dom att det var tveksamt att plocka ut nya torkarblad via Leaseplan, är det verkligen så. Någon som vet?


Nu är hon redo för nya uppdrag, ge oss jobb! Obs trevlig tvätt-granne där också.

Städat och fräscht, bädar man med täcket så kan man nästan sova här.




"Legere et non intelligere neglegere est - Att läsa och inte förstå är att inte läsa" Tack för att du besöker och läser föråkarbloggen, välkommen åter ;)

2 kommentarer:

  1. Skönt att se en så fin "Pärla" och stryp han på verkstan. Klart som f-n att torkarblad ingår..//Ove

    SvaraRadera
  2. Kanon, då åker jag in och plockar ut på måndag. Bra värdelöst med dåliga torkare, eller hur.

    SvaraRadera